wtorek, 23 sierpnia 2016

2016-08-19 Banzai



Dzisiejszy raport jest wyjątkowy - przede wszystkim ze względu na fakt, że postanowiliśmy dziś przetestować Armię Cesarstwa Japonii, którą dotąd nie graliśmy i raczej często grać nie będziemy. Po drugiej stronie nieco przypadkowo stanęła również dotąd u nas nie rozgrywana nacja - Nowa Zelandia.

Dokładne składy jednostek znajdują się tutaj:
Tradycyjnie raport jest przygotowany jako FILM i w wersji tradycyjnej do czytania poniżej.

Today's report is quite special as we have never, played Japan Empire Army. Probably we will not play Japans to often in the future. On the other side accidentally there was also never played in our club nation - New Zealand.

Precise lists are as following:
- Japaneese
- New Zealand

The battlereport is in a MOVIE form again. For those who prefer reading I enclose also traditional version below …





























3 komentarze:

  1. Good report. Thanks

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawia mnie jedno - dlaczego wystawiłeś tak mało, skoro zgodnie z zasadami wystarczyło wrzucić do rezerw Universal Carriery? Czytajcie zasady DOKŁADNIE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za uwagę i komentarz.

      Szczerze mówiąc to zasady nawet przeczytałem dokładnie - i wiem że mogłem wystawić oba plutony piechoty po prostu odsyłając transportery. Znalazłoby się wtedy więc nawet miejsce na Achillesy. Szczerze mówiąc nie wiem dlaczego tak zrobiłem - jakoś tak ubzdurałem sobie że bardzo mi się przydadzą Kangaroo ... Jak mnie teraz spytasz po co niby były mi potrzebne to zabij mnie a Ci nie powiem ...

      W ogóle to dochodzę do wniosku że ostatnio przegrywam mecze na starcie źle wybierając rezerwy jak dzisiaj, źle się rozstawiając, źle wybierając stronę itd. Zaczynam się koncentrować na graniu dopiero w momencie rozpoczęcia samej rozgrywki ... To albo jescze brak doświadczenia albo początki Alzheimera ...

      Usuń