czwartek, 12 września 2024

Reaktywacja

Po długiej bardzo przerwie i nieudanej zeszłorocznej próbie reaktywacji bloga po raz kolejny stwierdziłem, że warto wrócić do publikowania raportów z rozgrywanych przeze mnie bitewniaków, zwłaszcza, że raporty wciąż powstają ale publikuję je na bieżąco na FB.

Słabe to miejsce bo nie każdy używa, niektórzy mają na FB wręcz alergię a w dodatku odnalezienie tam czegokolwiek łatwe nie jest.

Postanowiłem więc zacząć kolejne raportu umieszczać również na tym nieco zakurzonym blogu. Żeby było tu mniej martwo uznałem za stosowne wrzucić tutaj raporty powstałe od czasu uśpienia bloga. Docelowo mam pomysł by utworzyć jakąś bardziej uporządkowaną i cywilizowaną stronę poświęconą raportom bitewnym ale to raczej śpiew przyszłości. 

Jak zauważycie w tym czasie zmienił się system, w który gramy a właściwie nastąpiło to kilkukrotnie - najpierw przeszliśmy z Flamesa na Ogniem i Mieczem (jeszcze w poprzedniej edycji), potem graliśmy Victory at Sea, później odkryliśmy Bogowie Wojny: Lee, następnie Bogowie Wojny: Togo, a ostatnio z wielką przyjemnością odkrywamy Ogniem i Mieczem w drugiej odsłonie.

Zapraszam więc do lektury kolejnych raportów - teraz już historycznych ale dla niektórych, zwłaszcza unikających Facebooka całkiem nowych ;-)

Mam nadzieję, że tym razem reaktywacja będzie bardziej udana ... 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz