wtorek, 10 maja 2016

2016-05-07 Znikajace kromki



Dzień po porażce z Tomkiem miałem okazję odegrać się na wrażych germanach - spotkaliśmy się bowiem w MCWR na kolejnym sobotnim spotkaniu z bitewniakami. 

Tym razem postawiłem na szybkość - wystawiając kompanię czołgów szybkich - Cromwelli z 7 Dywizji Pancernej czyli Szczurów Pustyni.

Marcinowi rozpiskę przygotował Tomek i była to kompania czołgów Kampfgruppe von Benningsen z Panterami, Tygrysami i sprzętem noktowizyjnym. W dodatku z opcją na grę w nocy która od początku niwelowała mój główny atut - szybkość.

Precyzyjne rozpiski znajdują się tutaj: 
niemiecka 

Ponownie przygotowałem raport w formie FILMU ale dla preferujących wersję do czytania poniżej załączyłem kadry z filmiku.

Przepraszam za kiepską jakość niektórych zdjęć, ale robione były telefonem, a jakoś nie mam doświadczenia w fotografowaniu czymś innym niż prawdziwym aparatem.
The day after defeat with Tomek I got opportunity to take revenge on Germans - we've met at our club MCWR on a weekly Saturday Wargaming Meetings. 

This time  I took fast tank company based on Cromwells from 7th Armoured Division (Desert Rats).

Marcin took von Benningsen Kampfgruppe with Tigers, Panthers and infrared equpment. And wit Night Fighting option, which took away my main advantage - mobility. Just great ...

Precise army lists:
German
British

I decided to make battlereport as a MOVIE. again. For those who prefer reading I enclose jpg version below …

Sorry for poor quality of photos but I was using phone instead of proper device...
































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz