sobota, 8 października 2016

2016-10-01 Banda Łysego (Band of Two)



W związku z Hubertusem i związanej z nim (jako przykładny mąż i syn zapalonych koniarek zamieniłem flamesy na pokazy jeździeckie i pogoń za lisem - oczywiście ja w roli pasywnego widza wystąpiłem, bo żal mi konia który miałby mnie dźwigać) mojej nieobecności w MCWR-ze odbyła się bitwa między Miko dowodzącym Tankovym Batalonem a Marcinem i Sakwiarzem wspólnie dowodzącymi Panzerkampfgruppe.

Dokładne rozpiski są następujące:
- sowiecka
- niemiecka 1
- niemiecka 2

Due to Hubertus, which is horseriders' festival (as a husband and father of devoted horseriders I left flames for horseriding show) I couldn't take part in today's battle in MCWR. But there was Soviet commander Miko who faced allied German commanders Marcin "Teufel" and Sakwiarz with their Panzerkampfgruppe.

Precise lists:
- Soviet
- German 1
- German 2

Raport w formie filmu / Report as a movie file:

Raport do poczytania / Report for reading:






























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz